Noutonice - jak na internet? co digitální vysílání??

21.01.2008 20:14

zde můžete diskutovat na témate informačních technologií..

Staré příspěvky:

 

Diskusní téma: Náměty

Datum 15.01.2008 16:32
Vložil Gabriel Szabó
Titulek konektivita

Rád bych požádal o informace ohledně konektivity v Noutonicích. Bylo by dobré pokud by se toho někdo ujal a udělal monitoring dostupnosti DVB-Terestrial, PSTN, ISDN, ADSL, wifi, edge resp. cdma. Uvítal bych i parametry. Děkuji

Datum 19.01.2008 20:53
Vložil Míra
Titulek Re: konektivita

Dobrý den,
už jsem se díval po Wi-Fi v Noutonicích a zatím to vypadá asi na firmu www.aginet.cz , najdete tady jak tarify, limity pro stahování a taky ceny ...

Datum 20.01.2008 19:08
Vložil Jakub
Titulek net...

To by ti možná řekli lidé z první etapy, zahlédl jsem tam normál anténu ale i satelit, pro něj bych se přikláněl i já.
Jinak co se týče internetu, už jsem před nedávnem kontaktoval Aginet, jelikož Noutonice má mít pod palcem. Prý jsou už tam nějací lidé připojení. Koukal jsem se po Wifi anténách po domech, ale asi jsem slepý...no uvidíme až se zabydlíme.

Datum 21.01.2008 14:54
Vložil Honza J
Titulek internet v Noutonicích

Info o netu od kámoše z Noutonic:
S internetem v Noutonicích to je dost mizerné, ADSL tam nefunguje, přes
telefon jedině vytáčené připojení, ale to je pomalé a drahé. Já mám CDMA od O2 za 830 Kč měsíčně, ale to taky není bez komplikací, občas to
vypadává a méně zkušeným uživatelům to může dělat problémy. Další možnost je wifi síť: https://www.aginet.cz/index.php?smer=internet - s nima nemám zkušenosti, nevím, jak to mají stabilní, ale možná by to bylo
nejjednodušší řešení. Pak by ještě připadalo v úvahu mobilní připojení
přes T-mobile (kombinace GPRS+EDGE+4G podle dostupnosti), ale v
Noutonicích je podle mapy pokrytí jenom GPRS.

Jinak digitální televizní vysílání funguje (analog stojí za starou bačkoru).

Datum 21.01.2008 15:15
Vložil Jakub
Titulek Re: internet v Noutonicích

No kamarád v Přílepech jede ten Wi-Fi internet od společnosti Aginet a je s nimi spokojen, tento druh spojení je samozřejmě lacinější a rychlejší, než co nabízejí naši slavní operátoři. Aginet mi odepsal, že by neměl být problém se v Noutonicích připojit, že pár lidí je na to již připojeno. Nevím kde, nezahlédl jsem ani jednu anténu. Když tak to s nimi ještě projednám, zatím nevím o jiné firmě, která by jim dělala konkurenci v těchto místech.
Digitální televizní vysílání funguje, tak to je dobrá zpráva...ono Noutonice jsou docela vysoko, tak bych se divil že by to nechodilo ;-)

Datum 21.01.2008 15:22
Vložil Jakub
Titulek námět...popelnice a řešení

Jen tady uhnu od tématu a dávám to do námětu. Co se týče řešení popelnice, je hezké že je založeno hlasování, ale člověk nemá šanci tam vyjádřit svůj názor.
Třeba já co teď bydlím, je tu 9 rodin v domě. Máme jednu velkou společnou popelnici a vyvváží se dvakrát týdně a stačí to. Naproti jsou ještě kontenery na tříděný odpad. Nevím kolik kdo má odpadu, tak třeba na Déčko by stačila teoreticky 1-2 popelnice, uhlím ani dřevem topit nebudem, aby bylo hodně popelu.
Ono ten podzemní kontejner zní pěkně, jen nevím zda by ho u nás někdo dovedl vyvést, takové auto s jeřábem na kontejnery tu taky jezdí, ale na smíšený odpad jsem ho ještě neviděl...možná se mýlím.

Datum 21.01.2008 17:01
Vložil redakce
Titulek Re: námět...popelnice a řešení

Účelem ankety je získat všeobecný názor k různým tématů resp. získat jako v tomto případě náměty pro další projekty a cíle, kterými bysme se mohli v budoucnu zaobírat. Vyjádřit názor lze přeci jednoducým způsobem - zaslím článku ke zveřejnění nebo přidat názor v diskuzním fóru. z tvé rekce, jestli dobře chápu, říkáš - pro jeden bytový dům jedna popelnice (kontejner) - ta možnost v anketě přeci je. Sám nevím, kdo pro lichoceves přepravuje odpady (možná A.S.A) ale není to důležité, pokud bychom se jednou tímto směrem chtěli vydat, na prvním místě bude přece analýza v tomto smyslu.

Diskusní téma: Noutonice - jak na internet? co digitální vysílání??

RE: internet v Noutonicích

Datum: 05.12.2013 | Vložil: ROlda

Zjevně toto vlákno ten dobrák s popelnicemi pohřbil.

Já používám toto: https://vasesit.cz/internet-domacnosti-kabel. Poraďte alternativu pro rok 2014. Díky.. ;-)

Přidat nový příspěvek