Setkání se zastupitelstvem Lichoceves

21.01.2008 17:27

Jako budoucí obyvatelé, máme plné právo iniciovat přátelské setkání s místními zastupiteli. Určitě bychom našli spousty témat k jednání. V redakci můžeme soustřeďovat vaše dotazy, které bychom následně v rámci řízené debaty postupně zodpovídali. Jaký je váš názor?

Diskusní téma: Setkání se zastupitelstvem Lichoceves

...

Datum: 23.01.2008 | Vložil: Jakub

Já jsem naprosto pro, když to tak vezmu, tak se nám nedostává vůbec informací a nebo jen z druhé ruky... a člověk neví, jak se k nám staví starosta a jak se staví starosta k Bertuře...např. kdo brzdí kanalizaci a atd...

Re: ...

Datum: 24.01.2008 | Vložil: Študent

Včera jsem případné setkání konzultoval s panem starostou, vše je věcí domluvy a dále si musíme říci co od takového setkání čekáme. Přemýšlel jsem i pozvat zástupce Bertury, což ale, může způsobit jednu velkou hádku a to asi nikdo nestojí.
Kanalizace problém určitě je, ale pokud čistička ve VP je kapacitně naplněna a je před rekonstrukcí pak se samozřejmě se musí hledat operativní řešení, nic méně v tomto ohledu musí Bertura něco dělat a ne čekat na zázrak.

Re: Re: ...

Datum: 29.01.2008 | Vložil: Katka

No já nevím, co od toho mám očekávat, jedno vím ale jistě, že zástupci Lichoceves nemají v zájmu s námi mluvit upřímně a otevřeně. Zkoušeli jste například písemnou korespondenci? My ano a nevím čím to je, ale prostě nikdo nám písemně nechce dát jakoukoli informaci, pod kterou by se pak musel podepsat. Takže dle jejich slovníku - chcete informace - samozřejmě - ale jen ústní a to vám řekneme co chcete... Naházíme špínu na Berturu, abyhcom byli my ti hodní... Ale kde je pravda? Pokud by alespoň trochu byla na jejich straně, proč se bojí jí dát písemně? No já nevím, čím více prostupuji pod slupky místní samosprávy, docela se netěším, až tam budeme bydlet, protože se obávám jakohokoli jednání a čehokoli, co se bude týkat komunikace se státní zprávou. Neočekávám od toho tudíš nic dobrého....
Ikdyž neříkám, že aktivní zájem z našístrny by nemohl celé situaci pomoct... Otázkou je jak?

Přidat nový příspěvek